Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 23 oktober 2015

S20 keuken verkocht in België

Vandaag heb ik een keuken verkocht aan een klant uit Wachtebeke (België). Deze keer een S20 keuken in volledig staal.

De klant gaat deze S20 keuken plaatsen bij een bestaande keuken die ze al hebben. Ze breiden dus de bestaande keuken uit met een rvs eiland.


Op de S20 aanbieding hebben ze ook nog wat uitbreidingen besteld. Zo zijn er nog kasten aan toegevoegd en een Neff FullSteam oven. Bekijk hier onder de video van de S20 showroomkeuken.



De Snaidero showroomkeuken S11 had ik eergisteren verkocht aan een andere klant uit België. Daarnet heb ik dus met spoed een nieuwe keuken besteld voor op die plaats. Het wordt een Snaidero Code in vedergrijs in combinatie met titanium (ik moest immers een keuken gaan bestellen uit de Sistema 22 lijn van Snaidero). Hieronder een plaatje van hoe het moet gaan worden.


Het leek me wel leuk om weer eens wat anders terug te plaatsen als wit hoogglans. Ik heb al best veel hoogglans wit opgesteld staan (zoals de S15 showroomkeuken die ik laatst heb geplaatst).

Bekijk hier de andere showroomkeukens in m`n Snaidero Concept Store.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten