Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 november 2015

Snaidero keuken in Bergschenhoek

Gisteren ben ik naar Bergschenhoek geweest om de rvs keuken van project 664 in te meten. De woning van deze klant wordt medio eind deze maand opgeleverd. De bedoeling is dat na de oplevering een vloer wordt gelegd waarna Jan en Joop de keuken mogen gaan plaatsen.


Over Jan en Joop gesproken. Vanmorgen zijn ze begonnen in Landsmeer met de Snaidero keuken van project 687. De klant van de keuken in Landsmeer heeft alles van te voren voorbereid, ik verwacht de mannen dus weer snel terug hier in Zeeland.

Voor de keuken in Landsmeer had ik helaas een manco; de Neff FullSteam oven was niet op tijd binnen. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik er deze week nog eentje binnen zodat de klant in elk geval kan stomen in de nieuwe keuken. Voor alle duidelijkheid; de Neff FullSteam oven is een enorm succes. Er worden zelfs méér FullSteam ovens verkocht als de Neff fabriek kan produceren...



Bekijk hier boven de video over Neff VarioSteam en Neff FullSteam ovens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten