Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 1 december 2015

Pizza uit de Neff oven

Volgens met Algemeen Dagblad blijven we keukenklunzen... Ik denk dat daar toch wel een kern van waarheid in zit. We maken vaak maar een klein repertoire gerechten klaar wat telkens wordt herhaald.

Ik heb daarom ook bedacht om met m`n videokanaal "Koken in de Snaidero keuken" mensen eenvoudige dingetjes te laten zien om zelf klaar te maken.


Een klant uit België vroeg me om een video over het maken van Brood in de FullSteam oven te maken. Nou, dat staat dus op het lijstje voor de volgende keer.

Brood bakken heb ik nu nog niet op video, dus zullen jullie het voor deze keer nog met pizza moeten doen :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten