Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 17 december 2015

Snaidero keuken in Bunnik

Daarnet heeft de vervoerder de Snaidero keuken opgehaald van project 696 in Bunnik. Monteur Niklas is ingepland om hier na het weekeinde te gaan beginnen met de montage van de wand met hoge kasten.


Zodra de houten vloer van klant klaar is hoopt Niklas weer terug te komen voor de montage van het eiland.

Omdat een deel van de keuken van de klant in Bunnik hier blijft staan had ik nog wat ruimte in de wagen. Ik kon dus mooi een Neff Amerikaanse koelkast meenemen die ik via m`n site had verkocht aan een klant in Roosendaal (toch wel lastig als zo`n klant de koelkast hier moet komen ophalen).


O ja. Bij de visboer hadden ze koningskrab liggen. Ik kon het toch niet laten liggen en ik wil dat vanmiddag gaan proberen in de Neff FullSteam oven. Als het een beetje mee zit zet ik het gelijk op video.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten