Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 27 januari 2016

Glazen keukens

Vorige week in Keulen was ik wezen kijken bij een glazen keuken. Naar aanleiding hiervan zelf toch ook maar weer "in de boeken gedoken".


Wat ik me immers had bedacht is het volgende. Veel van m`n keukens hebben een stoomoven. Bij het openen van de stoomoven komt veel heet vocht vrij. Dit is niet zo best voor de deuren van een keuken. Vandaar dat ik graag met gelakt rvs deuren werk (S100 concept). Dit materiaal kan goed tegen heet vocht.

Maar naast rvs is natuurlijk ook glas heel goed bestand tegen heet vocht. Dus toch wel een mooi alternatief op rvs.


Hoe dan ook. Ik heb de mogelijkheid om greeploze glazen keukens te leveren. Op deze glazen deuren kan ik geen grepen boren. Een pantry oplossing is dus niet mogelijk. Maar omdat je bij deze keuken greeplijsten gebruikt ziet het er natuurlijk wel heel strak uit.

Ik heb (op dit moment) de volgende kleuren glas:

Prijsgroep 7:

Bianco Artico hoogglans (heel wit)

Prijsgroep 8:

Grigio Piuma in satin (mat) of hoogglans
Grigio Atlantico in satin (mat) of hoogglans
Grigio Grafite in satin (mat) of hoogglans

Ik hoop over een week of 11 m`n nieuwe glazen keuken in de showroom aan jullie te kunnen laten zien (ik ben het nieuwe concept nu aan het tekenen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten