Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 22 januari 2016

Snaidero keuken in Franeker

Vanmorgen hadden we lekkere Fryske Sûkerbôle bij de koffie hier. Ik had het gekregen van de klant van Snaidero keuken project 682 in Franeker (Friesland).


Gisteravond was ik nog bij deze klant wezen koken, het was echt heel leuk en gezellig. We hebben van alles geprobeerd met zowel de hogedrukstoomoven als de lagedruk Neff FullSteam oven.

Ik had wel veel geluk dat ik de FullSteam oven aan de klant had verkocht, want na de octopus heeft het Míele apparaat zichzelf geblokkeerd. Deze stoomoven moest ontkalkt worden, maar de klant was de spuit kwijt die je nodig hebt voor het ontkalken. Jammer dat er zo`n blokkering op zit, want deze klant heeft sowieso al ontkalkt water (ze hebben een ontharder in de meterkast).


Naast de octopus heb ik o.a. ook rendangvlees gemaakt, maar die is dus in de FullSteam oven gegaan. Dit rundvlees (riblap) gaat 45 minuten in de hoge druk stoomoven. In de Neff FullSteam oven duurt dit 2 en een half uur.


Gelukkig had ik ook nog Dorade meegenomen, dat is in een mum van tijd klaar in de Neff FullSteam oven (6 minuten). Beetje rijst en pak soy er bij en klaar is Kees.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten