Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 17 februari 2016

Snaidero keuken in Tervuren (bij Brussel)

Vanmorgen zijn Jan en Joop begonnen in Tervuren (bij Brussel) met de montage van de vorige S11 showroomkeuken (Snaidero keuken project 699).


De nieuwe S11 showroomkeuken staat inmiddels al opgesteld hier in de showroom (foto hier onder). Ik moest deze keuken immers vervangen omdat Snaidero gestopt is met de kastromp van 72cm hoog (wat ik had bij de vorige S11 showroomkeuken).


De nieuwe S11 showroomkeuken is zodoende uitgevoerd in de Sistema 22 lijn. Ook de ladebakken zijn nu veranderd, maar daar had ik ook eerder al over iets op het blog gezet.

De video van de nieuwe S11 showroomkeuken heb ik hier onder ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten