Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 2 maart 2016

Corian werkbladen

De laatste jaren verkoop ik steeds vaker een werkblad van Corian in m`n Snaidero keukens. Ik ben zelf heel enthousiast over dit materiaal.



Vandaar dat ik het nog maar even op video heb gezet. Hier boven is de video over Corian werkbladen ingesloten.


Corian is een fantastisch materiaal wat heel goed past bij mijn Italiaanse design keukens. Het is effen, dus heel strak.

Ook is het naadloos te verlijmen. Je kunt dus hele lange bladen maken zonder dat ze gaan breken.


Daarnaast kun je zo`n blad ook repareren. Mocht je hele diepe krassen hebben die je er niet meer zelf uit kunt halen dan kunnen Jan en Joop er ook met de bandschuurmachine over. Is je blad weer helemaal netjes.


In de Snaidero Ola 20 showroomkeuken bijvoorbeeld (bovenstaande foto) zie je zo`n Corian werkblad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten