Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 8 maart 2016

Houten bestekindeling voor Legrabox lades

Een poosje terug schreef ik op het blog over de nieuwe ladebakken voor Snaidero keukens. Bij keukens zoals de nieuwe S100 keuken met electrische opening van de lades zijn de ladebakken nu wit antaro. Als je bij die lades een houten bestekindeling wilt krijg je de beuken bestekindeling (zoals op onderstaande screenshot van de video).


Deze beuken bestekindeling past niet helemaal lekker in de binnenlade van de Legrabox lades. Vandaar dat ik een alternatief moest zoeken. Inmiddels heb ik dat gevonden. Hier onder twee afbeeldingen van die houten bestekindeling.


Deze nieuwe bestekindeling is niet in Beuken maar in Eiken hout. Ik denk persoonlijk dat dit een prima alternatief is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten