Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 maart 2016

Neff Teppan Yaki accessoire

Gisteren had ik `m al op het blog gezet voor de klanten in Engeland, vandaag dus in het Nederlands. De video over Sint Jacobsschelpen op de Neff Teppan Yaki accessoire.



Deze accessoire hoort bij de Flex inductie kookplaten van Neff.

Bij deze inductiekookplaten heb je immers geen "koud" stuk op je teppan yaki omdat de hele plaat egaal wordt verwarmd.


Op de teppan gebruik ik bij voorkeur rijsteolie. Deze olie kun je goed verhitten zonder dat het gaat spetteren. Voor deze olie hoef je echt niet naar de toko, zelfs hier op Arnemuiden staat het gewoon in het schap van de supermarkt.

Het omdraaïen van je gerechten op de Teppan kan stukken professioneler als wat ik deed op de video. Er zijn namelijk speciale schepjes voor. Ik heb ze voor mezelf besteld bij Neff, maar moet eerlijk zeggen dat ze best prijzig zijn (ik dacht 40 Euro inkoop per stuk).


Dan over het schoonmaken (toevallig kreeg ik vanmorgen onderstaand berichtje). Ik zelf maak de Teppan met de hand schoon en gebruik gewoon schuurspons met evt. cif. Is zo gebeurd eigenlijk.


Tijdens de Snaidero avond volgende week wil ik trouwens nieuwe video`s opnemen (maar dan kookt Maarten voor ons). Jullie zijn van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten