Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 maart 2016

Snaidero Ola 20 keuken in Amsterdam

Een paar weken terug schreef ik al over de Snaidero Ola 20 keuken die we hebben geleverd voor project 605 (in verband met de televisie uitzending over dit project).

De klant waar het om gaat heeft een Snaidero Ola 20 showroom opstelling bij me gekocht. Deze is door monteur Niklas bij de klant geplaatst.


De klant heeft inmiddels de mooie foto`s naar me opgestuurd, vandaar dat ik deze net op de projectpagina van de klant heb bijgeplaatst.


Ik heb overigens nog steeds een showroomkeuken Snaidero Ola 20 opgesteld in de showroom, maar ik wissel nou eenmaal regelmatig m`n showroomkeukens uit. Dan blijft alles lekker "vers" in de showroom.

Ik doe namelijk nogal eens apparaten werkend uitleggen in de showroom door middel van een video. Ik wil niet dat keukens er "gebruikt" uit zien, vandaar dat ik de keukens vaak vervang.


Klik hier voor de actuele lijst met showroomkeukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten