Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 maart 2016

Vlees uit de stoomoven

Vandaag kreeg ik een leuk mailtje, heb het hier onder maar even ingesloten. Maar deze meneer dacht dat ik alleen maar visrecepten op m`n receptenpagina had staan. Het klopt inderdaad dat ik veel met vis doe omdat Arnemuiden nu eenmaal een vissersdorp is.


Maar deze meneer had dus het recept van varkenshaas gevonden en geprobeerd. Deze varkenshaas kun je overigens op lage druk stomen, dit gaat dus zowel in de hogedruk stoomoven als in de Neff FullSteam stoomoven.


Zelf heb ik met 2e Pasen ook vlees in de stoomoven klaargemaakt. Dit is het recept van Rendang wat op onderstaande video staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten