Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 6 april 2016

EuroCucina 2016

Volgende week hoop ik weer voor een aantal dagen naar Italië te gaan. Dit keer voor een bezoek aan de EuroCucina keukenbeurs in Milaan. Ik hoop donderdag 14 april weer terug in de showroom te zijn.


Snaidero presenteert verschillende modellen op deze keukenbeurs. Sommige zijn gloednieuw, andere zijn variaties op modellen die al in de collectie zitten. Zoals bijvoorbeeld de Way. Hier onder wat foto`s van het concept First.


De First is natuurlijk niet het topmodel wat ze gaan showen op de beurs. Dat zijn natuurlijk de modellen die vallen onder het kopje "collection icons". Ik ben reuze benieuwd!


Om plaats te maken voor de nieuwe Snaidero collectie heb ik overigens een aantal showroomkeukens die ik moet gaan vervangen. De showroomkeukens vind je terug op deze pagina.


Klik hier voor de foto`s van de EuroCucina keukenbeurs van 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten