Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 april 2016

Koffie ophalen in Italië

Inmiddels berichtje 1700 op het blog...

Koningsdag geweest gisteren. De showroom was dus dicht, hier wordt Koningsdag normaal gesproken nogal uitbundig gevierd namelijk. Helaas was het weer hier niet zo best. Daarom was het dit jaar wat minder druk op het dorp.

Omdat het nogal druk is op de zaak heb ik gisteren zelf maar een "uitwerkdag" gehouden zodat ik toch rustig door kon werken op kantoor. Order 725 is zodoende verwerkt en besteld (een keuken in Kloetinge/Zeeland). Dit is een aangepaste S11 keuken opstelling.

Niklas de monteur heeft ook gewoon gewerkt op Koningsdag. Hij is een S100 keuken aan het monteren in Hellevoetsluis.


Dan nog even wat anders. Vorig jaar November ben ik samen met Robbert naar Italië geweest om (onder andere) koffie te halen.

Inmiddels ben ik aardig door m`n voorraad koffiebonen heen, vandaar dat ik binnenkort opnieuw naar Italië wil. Ik wil gelijk ook San Daniele Prosciutto hammen kopen voor op het jubileumfeest later dit jaar (ter gelegenheid van het 15 jarig jubileum van de showroom).


Een aantal klanten heeft aangegeven graag mee te gaan om de keukenshowroom van Snaidero te bekijken in Italië. Vandaar dat ik over een paar weken nog een keertje naar Italië wil gaan. Datum moet ik nog wel even prikken hoor.


Voor wie het leuk vindt; hier wat foto`s van onderweg naar de EuroCucina in Milaan eerder deze maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten