Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 7 mei 2016

Snaidero keuken in Hendrik Ido Ambacht

Vanmorgen hebben we de Snaidero keuken uitgeleverd van project 719 in Hendrik Ido Ambacht.

De (schoon-) ouders van deze klant hebben al eerder een keuken bij me gekocht. Dat is Snaidero keuken project 501 in Zwijndrecht.


Monteur Niklas staat ingepland om deze keuken na het weekeinde te gaan monteren.

Jan en Joop hopen dan te beginnen in Sint Annaland (hier in Zeeland) met de keuken van project 714.


In de showroom werd er vandaag ook gewoon gewerkt. Zo heb ik een keuken verkocht aan een klant uit Zoutelande die 10 jaar terug ook een Snaidero keuken bij me heeft gekocht.

Ze gaan een nieuw huis bouwen in Westkapelle en ook daar mag ik weer een Snaidero keuken leveren. Heel leuk als een klant voor de tweede keer een keuken bij je bestelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten