Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 27 mei 2016

Snaidero keuken in Maasland

Gisteren heb ik een rvs keuken verkocht aan een klant die al twee keer eerder een keuken bij me gekocht heeft. Leuk hé! De eerste keer was in den Haag (een Snaidero Time keuken).

Hier onder een foto van de keuken die ik toen heb geleverd. Je ziet dat ik toen ook al veel Neff apparaten verkocht, alleen de plafondafzuigkap had ik toen nog niet.


Vervolgens verhuisde de klant naar Maassluis. In Maassluis heb ik toen een Snaidero Sistema Zeta mogen plaatsen. Hier onder een foto van de keuken in Maassluis. Ook hier weer veel Neff apparaten én de eerste versie van de plafondafzuigkap (met schakelaar en nog géén afstandsbediening).


Inmiddels heeft de klant in Maasland een andere woning gekocht en voor die woning is nu een rvs keuken besteld (Snaidero keuken project 730). Een aangepaste S100 opstelling.

Ten opzichte van de vorige keuken zie je dat er nu bijvoorbeeld een vouwdeurkast is bedacht in de wand met hoge kasten. Achter de vouwdeurkast komt de verhoogd ingebouwde vaatwasser en de hoge druk stoomoven.

Hier onder een video van de S100 keuken



Klik hier voor de keukens die op dit moment opgesteld staan in de showroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten