Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 mei 2016

Snaidero keuken in Westmalle

Een poosje terug hebben Jan en Joop de keuken gemonteerd voor Snaidero project 688 in Westmalle.

De klant was op vakantie en pas sinds vorige week terug. Vandaar dat ik gisteren bij ze langs ben geweest.

Ze hadden nog binnenlades nabesteld bij me, die heb ik gelijk afgegeven.


Rondom de hoge kasten van deze S100 keuken heeft de klant een afwerking gemonteerd van zwart glas. Net zoals de Neff inbouwapparatuur in deze keuken.

Voor de Neff koffiemachine heb ik ook gelijk nog Oro koffiebonen bezorgd bij de klant.


De koffiebonen verstuur ik op verzoek ook naar klanten hoor. Maar de verzendkosten komen er dan natuurlijk wel bij. De Oro koffiebonen zijn immers niet overal verkrijgbaar.

In sommige landen verkopen ze überhaupt geen koffiebonen in de supermarkt (alleen gemalen bonen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten