Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 10 juni 2016

15 jarig jubileum Snaidero Keukenshowroom

Het is nog een beetje vroeg, maar ik wilde de datum toch maar alvast melden op het blog: vrijdag 21 oktober dv. Vanaf 6 uur `s avonds heb ik dan het jubileum feest ter gelegenheid van het 15 jarige jubileum van de Snaidero Concept Store keukenshowroom.


Het duurt nog even, dus ik heb voorlopig nog wel tijd om leuke dingen te bedenken. Ik dacht in elk geval om lekkere hapjes voor jullie te laten maken, live muziek en natuurlijk de bijpassende wijn.

Als het een beetje meezit staan er ook weer een aantal Italiaanse auto`s voor de deur. Ik hoop jullie allemaal in goede gezondheid te mogen verwelkomen. Hier onder een video van zo`n avond hier in de showroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten