Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 18 juni 2016

Grillplaat voor Neff Flex inductie kookplaat

In het Neff boek staat een pagina met accessoires voor de FLEX inductiekookplaat, ik heb hier onder even een foto ingesloten.


Zoals jullie weten ben ik zelf erg enthousiast over de Teppan Yaki accessoire. Neff heeft er twee types van. Een grote en een kleine. Al zou ik persoonlijk voor de grote gaan, zoveel ontlopen die prijzen elkaar niet.


Afgelopen woensdag heb ik met Gaby een video opgenomen waarbij de Teppan Yaki is gebruikt (zalm).

Zelf heb ik een poosje terug laten zien hoe je Sint Jacobsschelpen op de Teppan Yaki kunt bereiden. Helaas kan ik het qua presentatie niet zo goed als Gaby doen (sorry), maar ik ga gewoon een beetje de kunst afkijken bij haar de komende tijd :)



Hoe dan ook. Naast de Teppan Yaki kan de Neff grillplaat ook een leuke optie zijn. Gaby wil de volgende keer graag aan jullie laten zien hoe je biefstuk op die grill maakt waarbij je mooi die strepen op je vlees krijgt. Ik heb dus gauw zo`n grillplaat besteld bij Neff voor hier in de showroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten