Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 17 augustus 2016

Keuken in Spanje / Vliegen met klanten

Gisteren heb ik m`n BFR gedaan met Pieter. Een BFR (Biennial flight review), is een test die ik elke twee jaar moet doen om te laten zien of ik nog wel kundig genoeg ben om te mogen vliegen.

Pieter is inmiddels ook klant. Hij heeft een Snaidero keuken bij me gekocht voor z`n huis in Spanje.


Voor wie het leuk vindt, hier onder een video over vliegen met m`n vliegtuig. Deze keer met een Hoogvliegertje (enkele dagen terug heb ik er toevallig nog eentje gedaan).



De showroom is overigens gesloten nu in verband met de bouwvak. Mooi tijd dus om leuke dingetjes te doen zoals bijvoorbeeld vliegen met klanten.

Over enkele dagen hoop ik trouwens in Engeland verder vakantie te gaan vieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten