Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 3 augustus 2016

Snaidero keuken in Amsterdam

Vanmorgen is de S13 keuken op transport gegaan voor Snaidero keuken project 726 in Amsterdam.


Zoals ik al aangaf wordt het een S13 keuken. Dit is een keuken met deuren van satijnglas, heel exclusief dus. De kleur is grafietgrijs en dat ziet er natuurlijk heel strak uit. Maar door het houten werkblad vind ik het ook een hele warme/aaibare keuken geworden.


De bedoeling is dat monteur Niklas deze Italiaanse design keuken tijdens mijn vakantie gaat monteren. Niklas is zelf immers eerder op vakantie gegaan als ik.

Ik lever de keukens voor de komende weken dus nu alvast uit. Dan kan Niklas weer verder. De andere monteurs gaan trouwens dit weekend ook met vakantie (gelijk met mij dus).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten