Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 26 september 2016

S100 keuken in Vlissingen (Boulevard)

Afgelopen zaterdag avond ben ik wezen koken bij een klant in Vlissingen (een huis op de boulevard). Een S100 showroomkeuken die Jan en Joop eerder dit jaar hebben geplaatst.


De klant heeft de vorige S100 showroomkeuken gekocht. Dit is de keuken die ik zelf het meest gebruik om dingen uit te leggen aan klanten. Vandaar dat ik deze keuken ook regelmatig vervang in de showroom zodat het allemaal in showroomstaat blijft.


De huidige S100 showroomkeuken wil ik binnenkort ook weer vervangen. Deze keuken staat op onderstaande video.



Voor de andere showroomkeukens klik je op deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten