Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 5 september 2016

Snaidero keuken in Almere (project 711)

Een poosje terug heb ik de S13 keuken vervangen door een nieuwe showroomopstelling S13. De vorige showroomkeuken had ik verkocht aan een klant voor een woning in Almere.

Dit is een keuken met een pantry/vouwdeurkast in de hoge kastenwand (de keuken van de video).


In die woning heeft monteur Niklas de showroomkeuken geplaatst. Via Facebook kreeg ik van de klant foto`s van de keuken zoals het er nu uit ziet.


Zoals op de foto`s is te zien heeft de klant gekozen voor de grote FullSteam oven/stoomoven van Neff (deze is hoger als de oven uit de toenmalige showroomkeuken). Onder de koffiemachine is een servieswarmer gemonteerd.


Ook in de nieuwe showroomkeuken heb ik zo`n grote FullSteam oven gepland. Dit kun je zien op onderstaande video.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten