Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 november 2016

Snaidero Ola20 keuken in Lichtenvoorde

Het is al een poosje terug dat ik de Snaidero Ola 20 keuken in Lichtenvoorde heb uitgeleverd. Inmiddels heeft deze klant z`n nieuwe woning betrokken en zijn ze de keuken gaan gebruiken.

Onlangs vroegen ze of ik nog een keer langs wilde komen om de keukenapparaten uit te leggen (met name de stoomoven).


Gisteravond ben ik daarom bij de klant op bezoek geweest. Het was heel leuk om de keuken nu echt "af" te zien. De klant gebruikt de apparaten eigenlijk al volop, alleen met de stoomoven werd eigenlijk niets gedaan.


Daarom heb ik ze wat dingetjes voorgedaan met hun stoomoven. Simpele dingetjes maar hoor, zoals javarijst (gele rijst) of gewoon een gekookt eitje.

Koken met stoom is gezond en vooral ook heel makkelijk, het scheelt daarnaast ook nog eens een hoop afwas. Op m`n videokanaal staan overigens verschillende video`s over m`n keukenapparaten in gebruik.

En tenslotte voor wie `t leuk vindt; hier onder de video van m`n eigen Snaidero Ola 20 keuken hier in de showroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten