Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 23 december 2016

Neff B48FT68N0 FullSteam oven: Varkensfiletrollade

Van de Neff B48FT68N0 FullSteam oven heb ik al best veel video`s gemaakt (je vindt ze hier terug op m`n videokanaal). Meestal toch met "stoomdingen".

Eigenlijk heb ik nog niet veel gedaan met de kerntemperatuur voeler en daarom heb ik deze keer een nieuwe video. Varkensfiletrollade uit de Neff FullSteam oven. Ik heb kerntemperatuur 62 graden Celsius aangehouden. Maar dat is al best medium well (je zou dus ook ietsje lager kunnen zitten als je het wat meer rare hebben wilt).



Ik heb trouwens een kerntemperaturen tabel op m`n site, maar het is natuurlijk toch meer een kwestie van uitproberen wat je zelf het lekkerst vindt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten