Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 26 januari 2017

Snaidero keuken Capelle aan den IJssel klaar

Monteur Niklas is inmiddels klaar in Capelle aan den IJssel met de montage van de keuken van Snaidero project 748. De keuken is af. Alleen de vloer, wanden en het plafond moeten nog afgewerkt worden. Maar dat gaat de aannemer van de klant doen.


Vanmorgen is Niklas begonnen in Zeist met de montage van keuken project 735, een S100 keuken in roestvrijstaal. Deze keuken is gisteren bij de klant bezorgd.


Bij zowel de keuken in Capelle aan den IJssel als de S100 keuken in Zeist is de Neff FullSteam oven geleverd. Deze oven zit in praktisch elke keuken die ik verkoop. Helaas heeft Neff nu leverproblemen met dit apparaat, (heb nu al 6 ovens manco van Neff). Over circa 4 weken verwacht Neff weer FullSteam ovens uit te leveren.


Voor de klanten met keukens die de komende weken worden uitgeleverd moet ik dus even een "noodoplossing" bedenken. Ik heb immers nog verschillende Neff FullSteam ovens in de showroom. Ik denk dat ik die dan tijdelijk uitwissel voor een eenvoudiger oven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten