Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 14 januari 2017

Snaidero keukens in Zeeland

Najaar 2006 verkocht ik 2 keukens hier in de buurt, project 297 in Vlissingen en project 299 in Arnemuiden. Op zich allemaal niet zo bijzonder natuurlijk, maar het grappige is dat deze klanten allebei vandaag opnieuw een keuken bij me hebben gekocht (ze kennen elkaar niet).


De klant uit Vlissingen gaat verhuizen en heeft de mat zwarte keuken gekocht die ik vorige week woensdag voor ze had getekend. Ten opzichte van m`n eerste ontwerp hebben ze het iets aangepast, hier boven het definitieve keukenplan.

De klant uit Arnemuiden gaat eveneens verhuizen. Voor de nieuwe woning hebben ze daarnet de nieuwe Snaidero keuken bij me besteld. Ook bij deze klant is het mat zwart geworden, alleen hebben ze het gecombineerd met wit hoogglans voor de hoge kasten (zie onderstaande tekening).


Ten opzichte van de tekening hebben ze nog wel een klein dingetje achteraf veranderd. Er komt een Iroko houten blad bij op het eiland (net als bij de S13 showroomkeuken op de video).



Bij de broer van de klant uit Arnemuiden heb ik enkele weken terug trouwens ook nog een grafiet grijze Snaidero keuken afgeleverd. Leuk hé?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten