Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 11 januari 2017

Snaidero Ola 20 keuken

Vandaag had ik een klant voor een Ola 20 die eigenlijk niet wilde komen. Ze kamen van ver en wilden eigenlijk alles rondmaken per mail. Maar ik had gezegd dat een keuken niet hetzelfde is als een "pakje boter". Ik vind het toch wel fijn om van te voren alles even door te lopen. Je kunt in een persoonlijk gesprek gewoon veel beter advies geven dan via een mailtje.


Hoe dan ook. De klant had een hele drukke baan, het moest dus dan maar héél vroeg. De afspraak stond dus om 7:30u vanmorgen (ik ben niet zo`n ochtendmens).


Maar uiteindelijk was de klant toch wel blij om naar hier te zijn gekomen. Zo is er best veel aangepast in het bezoek aan de showroom hier. Zo is bijvoorbeeld de kleur van de keuken en het werkblad veranderd. Dit soort dingen kun je gewoon niet uitleggen via een mailtje.

De klant had bijvoorbeeld eerst een graniet werkblad bedacht op de nieuwe keuken. Maar bij zo`n groot Ola eiland krijg je dan natuurlijk een naad (maximum plaat lengte is zo`n 300cm). Ook kan graniet breken (met name met zo`n groot overhangend barblad loop je daar meer kans op). Ik heb daar trouwens al een keer een video over gemaakt (hier onder ingesloten).








Geen opmerkingen:

Een reactie posten