Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 6 maart 2017

Snaidero keuken in Manchester

Een poosje terug heb ik weer eens een Snaidero keuken verkocht in Manchester (Engeland). De vorige keuken in Manchester had monteur Niklas geplaatst. Daarom heb ik ook voor deze keer monteur Niklas ingepland.


Vanmorgen heeft hij de Snaidero keuken hier opgehaald en inmiddels rijdt hij al in Engeland. Ik hoop dat hij voor middernacht toch wel bij de klant is gearriveerd (de klant heeft een Bed-and-Breakfast voor hem geregeld hoor).

De klant in Manchester wilt heel graag dat ik langs kom om de inbouwapparatuur uit te leggen. Zodra ze echt in het huis wonen hoop ik er dus een keertje heen te gaan.

Dit doe ik wel eens vaker zoals jullie weten. Zo ook vorige week nog bij de klant van Snaidero project 715 in Delft.


Ik had m`n GoPro meegenomen en dus een korte video gemaakt. Dit is niet een professionele video (sorry voor het schokken), maar toch geeft het wel een goed idee van de keuken vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten