Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 29 maart 2017

Snaidero keukens in Rotterdam en Amsterdam

Vorige week heeft monteur Niklas een aantal Snaidero keukens afgerond. Dus keukens die hij eerder heeft geplaatst maar waar nog dingetjes moesten gedaan worden. Bijvoorbeeld het vastzetten van zijpanelen of plinten omdat de parketman nog niet klaar was.

Zoals onderstaande S100 keuken in Rotterdam; project 736. Een volledig rvs keuken met een Corian werkblad.


Ook de S10 keuken van Snaidero project 746 in Amsterdam heeft Niklas klaargemaakt (onderstaande foto).


Zelf moet ik straks ook naar Amsterdam toe. Ik heb afgesproken met de klant van de S13 keuken van Snaidero project 726. Ik hoop daarom de showroom vandaag wat eerder dicht te doen (anders kom ik zo laat aan bij de klant).

Hier onder de video van de S13 keuken opstelling zoals ik bij de klant van project 726 in Amsterdam heb uitgeleverd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten