Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 6 juni 2017

Snaidero Ola 20 keuken in den Haag

Afgelopen weekeinde heeft monteur Niklas de Snaidero Ola 20 keuken opgeleverd van project 758 in den Haag.


Het was nogal laat geworden toen de keuken klaar was. Vandaar een wat donkere foto. Zodra de klant verhuisd is hoop ik er zelf nog een keertje heen te gaan.

De klant wilt graag dat ik dan ook voor `m ga koken in z`n nieuwe Snaidero keuken. De apparaten bij deze klant heb ik overigens zelf niet geleverd, deze had de klant namelijk al.



Ik denk dat ik van te voren thuis rendang vlees klaar maak (zie bovenstaande video) en dan de rijst en groente op locatie. Ik weet immers niet hoe z`n apparaten werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten