Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 21 juli 2017

Snaidero keuken in Groningen

Onlangs heeft monteur Niklas de keuken van Snaidero project 764 in Groningen (Wagenborgen) gemonteerd. Een hoge kasten wand in wit hoogglans met een heel groot eiland er voor.

Niklas is klaar bij deze klant. Het omtimmeren boven de hoge kasten (zodat je geen stofnest hebt) gaat de klant zelf doen.


Deze klant heeft gekozen voor een houtkleur op de vloer. Dit vind ik persoonlijk ook heel leuk staan bij de spiegelplinten. Hierdoor lijkt het eiland meer te "zweven", de vloer loopt immers optisch door onder de kasten van het eiland.



Ook heeft deze klant gekozen voor de extra brede Neff inductiekookplaat. Het valt me op dat steeds meer klanten hiervoor kiezen de laatste tijd. Deze kookplaat heeft immers 3 FLEX zones naast elkaar.

Voor zo`n FLEX inductie zone kun je o.a. de Neff Tepan Yaki of grillplaat accessoire bestellen (zie bovenstaande video).

Vandaag hoop ik overigens de showroom iets eerder te sluiten. Ik heb namelijk afgesproken met een klant om te gaan koken in. Deze keer in Noordwijk (Snaidero keuken project 731).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten