Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 22 augustus 2017

Werkhoogte voor je nieuwe Snaidero keuken

Inmiddels is de bouwvak weer voorbij en ben ik weer begonnen met werken. Druk bezig nu met het beantwoorden van de vele mailtjes die ik tijdens de vakantie heb ontvangen. De keukenshowroom is dus weer gewoon open net als anders.

Vandaag een berichtje over een onderwerp waar ik al eens eerder over had geschreven; de werkhoogte. Mensen worden tegenwoordig immers veel langer als vroeger. De ideale werkhoogte voor de nieuwe keuken gaat dus ook mee omhoog.


Je wilt gewoon niet heel de tijd moeten bukken als je in de keuken bent. Klik hier om meer te lezen over de ideale werkhoogte voor in je keuken.

Tenslotte nog een nieuwe video. Deze heb ik vóór de vakantie gemaakt van de Snaidero keuken van project 731 in Noordwijk.



Het gaat om een showroomkeuken die ik een poosje terug heb uitgeleverd. Klik hier voor de showroomkeukens die ik nu heb opgesteld staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten