Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 8 december 2017

Snaidero keuken in Vlissingen (project 785)

In Vlissingen heb ik onlangs de Snaidero keuken van project 785 geleverd. Deze klant heeft nu voor de tweede keer een keuken bij me gekocht.


In hun vorige keuken hadden ze een grijs gelakte Snaidero keuken met een werkblad in zwart graniet. Deze keer hebben ze gekozen voor wit hoogglans wat is gecombineerd met koel rvs en juist warm hout.

Gisteren heb ik de klant even bezocht om te vragen of alles naar wens was. Op de bovenstaande foto is wel te zien dat dit het geval is. De klant heeft gevraagd of ik nog een keer voor ze wil koken. Dat hoop ik dus in het nieuwe jaar voor ze te doen (na mijn vakantie).



De keuken in Vlissingen is overigens een S12 opstelling (zie bovenstaande video).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten