Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 januari 2018

Snaidero keuken in Amsterdam (project 803)

De afgelopen week heb ik een keuken verkocht in Amsterdam aan de klanten van Snaidero project 803. De keuken is besteld voor in een bestaande woning die wordt verbouwd door een aannemer.


De bestelling van de keuken is de deur uit. Nu moet ik nog de installatietekeningen maken. Deze tekeningen gaan dan naar de aannemer van de klant zodat alle aansluitingen voorbereid kunnen worden. Ook de voorbereidende dingen, zoals het maken van het gat in de muur voor de Neff Amerikaanse koelkast.


De klanten van dit project zijn bij me langs geweest en ook nog allebei mee wezen vliegen. M`n vliegtuig is niet zo heel groot. Dus ik ben met mevrouw en meneer apart gaan vliegen.


Leuk voor de klant, maar natuurlijk ook voor mij. Zo heb ik wel een heel veelzijdige job natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten