Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 februari 2018

Koken op inductie

Sinds de aardbevingen in Groningen realiseren we ons allemaal wel dat koken op gas misschien niet meer helemaal van deze tijd is. Ik verkoop daarom ook zelden een Snaidero keuken met een gaskookplaat. Toch had ik gisteren een aanvraag van iemand voor een gaskookplaat.


Daarom deel ik dit linkje naar een artikel in het AD over koken op inductie. Zelfs de pro`s zijn nu overgestapt op inductie. Inductie koken is nou eenmaal super snel en net zo goed precies regelbaar net als gas.

Voor wie het in het echt wilt proberen. Ik heb verschillende Neff inductiekookplaten in de showroom op demostand aangesloten. Dit kan ik dus werkend uitleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten