Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 16 februari 2018

Snaidero keuken in Alu Town op video

Vorige week donderdag ben ik in Bergen op Zoom geweest voor de oplevering van de Snaidero keuken in Alu Town van project 783. Inmiddels heb ik de video van deze Snaidero keuken klaar. Ik heb `m hier onder ingesloten. Ik hoop dat jullie het een leuke video vinden.



Nog meer "leuks"; daarnet heb ik weer een keuken verkocht in Italië (project 806 in Varese). Leuk hé. Ik heb het al vaker gedaan, maar dat was een Snaidero Ola showroomkeuken. Deze keer gaat het om een nieuwe keuken die rechtstreeks vanuit de Snaidero fabriek bij de klant bezorgd wordt. Alleen de apparaten komen via Arnemuiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten