Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 9 april 2013

Snaidero fabrieksbezoek

Vandaag ben ik bij Snaidero om de noviteiten door te nemen die binnenkort in productie komen. Veel weet ik natuurlijk al, zo heeft Snaidero veel leuke nieuwe dingetjes toegevoegd aan het assortiment zoals de naar-binnen-draaiende deuren voor in de hoge kasten. Ik ben benieuwd wat ze allemaal nog meer voor me in petto hebben!
Ik probeer deze Snaidero keuken-noviteiten binnenkort weer net als anders te melden op dit blog. Tenslotte hier onder nog een nieuwe foto van de Snaidero Lux keuken. Heel wat anders als de Snaidero Ola 20 (de foto hier boven). Maar dat vind ik nou juist zo fijn van Snaidero; ze hebben een heel gevarieerd aanbod. Is wel zo prettig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten