Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 29 januari 2015

Gouden keuken / keukenbeurs Keulen

Bij mijn bezoek op de keukenbeurs in Keulen ben ik best lang bij Zeyko op de stand geweest deze keer. Ze hadden echt andere keukenopstellingen meegenomen dan laatst bij de MOW. Toch meer onderscheidend ook.

Zo had ik de metaalkleurige keuken gezien en ook de grijs met gele keukenopstelling.


Ik schreef het al, de nieuwe Zeyko klant woont niet perse in Arnemuiden maar bijvoorbeeld in Dubai. Daar willen ze iets onderscheidends. Zoals bijvoorbeeld deze keuken in (echt) wit goud. Het witte goud kan ook vervangen worden door geel goud (is ietsje goedkoper zelfs). Dat gele goud zie je op het monsterdeurtje in de lade (foto hier onder).


Tenslotte stond er op deze stand nog een keuken met een werkblad met een instelbare werkhoogte. De werkhoogte van dit eiland is 6 keer per uur aan te passen. Op zich is daar natuurlijk best wat voor te zeggen. Bijvoorbeeld voor die klant die opeens een Aziatische vriendin had die een stuk kleiner was als zichzelf. Als hij dan "het recht van aanrecht" heeft dan kan het blad omhoog. En andersom natuurlijk.


Over werkhoogte van je keukenwerkblad had ik al eerder geschreven op dit blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten