Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 30 maart 2015

Snaidero showroom Los Angeles

Om bij te blijven met m`n werk vind ik het belangrijk om bijvoorbeeld fabrikanten en beurzen te bezoeken. Zo ben ik laatst nog naar de keukenbeurs in Keulen geweest en om het jaar hebben we natuurlijk de EuroCucina keukenbeurs in Milaan.

De Snaidero fabriek heb ik al heel vaak bezocht, net zoals de fabriek van Neff inbouwapparaten.


Laatst werd ik zelf bezocht door m`n Snaidero collega in Moskou (Samir) met z`n verkoopsters. Dat was eigenlijk wel heel slim van hem. We hebben eerlijk met elkaar kunnen praten. We zijn geen concurrent en toch doen we precies hetzelfde werk. Zo kun je wel veel van elkaar leren.

Zodoende hoop ik deze zomer de Snaidero showroom in Los Angeles te gaan bekijken. Ik had een mailtje naar deze showroom gestuurd en kreeg deze reactie:

Hello Rudy, we would be delighted to have you come visit our showroom. We are in process of remodeling so August will be a good time for you to come and see our new look.


Hier onder een oudere foto zoals het er in de keukenshowroom in Los Angeles uit ziet. Deze showroom wordt dus opnieuw ingericht met keukens. Ik ben dus reuze benieuwd!

Ik verwacht dat ik er wel foto`s mag maken binnen (Samir z`n verkoopsters hebben bij mij ook een heleboel foto`s gemaakt in de showroom). Dan kan ik de foto`s van de keukens in Los Angeles later weer op dit blog plaatsen. Zo kunnen jullie zien hoe ze in Amerika Snaidero keukens verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten