Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 18 juli 2015

VarioSteam of FullSteam oven van Neff op video uitgelegd

Vandaag weer een nieuwe video op het blog. Deze keer de video om uit te leggen wat het verschil is tussen de FullSteam en VarioSteam oven van Neff.



Ik heb deze video onlangs in de S100 showroomkeuken opgenomen en heb daarbij de Surinaamse cake van Steven kunnen gebruiken.


Om FullSteam uit te leggen heb ik in de video wat simpels klaar gemaakt; kabeljauw.

Bij de laatste S100 keuken video heb ik trouwens klare dim-sum uit de vriezer gestoomd in de FullSteam oven.

Over de FullSteam oven heb ik al best veel video`s klaar. Ik heb laatst een aantal FullSteam video`s bij elkaar op een blogpost gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten