Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 30 januari 2014

Snaidero keukens in Bergen op Zoom

Voor vanavond heb ik afgesproken om te gaan koken bij de klant van Snaidero keuken project 620 in Bergen op Zoom. Net als anders wil ik gaan werken met de stoomoven, maar deze klant heeft ook de Neff Teppan Yaki voor Flex inductie gekocht. Daar wil ik deze keer dus ook graag mee gaan werken.


Ik wil de Teppan o.a. gebruiken voor de varkenshaas te kleuren (het klaarmaken zelf doe ik met de stoomoven). Voor de mensen die zo`n Teppan Yaki hebben gekocht bij me; koop alstublieft nog even een flesje rijstolie (gewoon in de supermarkt). De rijstolie spettert veel minder als olijfolie. De Teppan hoef ik dus niet van thuis mee te nemen, maar wel de gastronorm pannen voor de stoomoven. De startersset die bij de stoomoven mee wordt geleverd is nogal "basis". Ik neem vaak toch de kleine pannetjes mee van thuis zodat ik bijv. verschillende soorten vlees tegelijk in de stoomoven kan klaarmaken.


Veel kleine pannetjes op tafel staat ook reuze gezellig (vind ik). Bijvoorbeeld op onderstaande foto van een kennis uit Taiwan. Ze vieren daar het Chinees Oud en Nieuw (dit jaar is het jaar van het paard) en dat doen ze dus o.a. met lekker eten. Als je toch van die gastronorm pannen gaat kopen, kijk dan ook naa een warmhoudplaat waar je gastronorm pannen in passen. Hier steel je natuurlijk helemaal de show mee. Ik had hier al eens een foto van op het blog gezet.


Voor vanmiddag heb ik even geen afspraken staan dus kan ik mooi nog een order uitwerken. Deze keer voor weer een andere klant in Bergen op Zoom, Snaidero keuken project 631.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten